Bulion din rosii

La zacusca pe care  o sa o fac printre alte ingrediente  trebuie si bulion . De ce  sa cumpar din comert când  pot sa fac eu mult mai sanatos fara conservanti sau alti aditivi  ? Se face foarte usor doar fierberea dureaza cam 5 ore numai ca nu trebuie sa pazesti aragazul poti sa-ti vezi de treburi linistita si mai arunci  un ochi la oala sa mai amesteci din când în când

Ingrediente

  • 6 Kg rosii
  • sare dupa gust
  1. Rosiile se spala, se steg si se scot partile necomestibile
  2. Desi am accesoriu pentru stors rosiile la masina de tocat prefer sa folosesc storcatorul de fructe pentru ca face mai putina mizerie in bucatarie
  3. Dupa ce le-am stors o data tot mai era de stors din resturi asa ca am repetat de vreo 4 ori pâna am fost multumita
  4. Si chiar era pacat pentru ca din resturi a iesit o pasta groasa pe care n-as fi vrut sa o pierd
  5. Tot sucul obtinut l-am turnat în oala minune bineânteles fara capac, dupa ce a început sa fiarba am pus sare
  6. La foc potrivit a fiert 5 ore, când au început sa sara stropi am oprit focul, scazuse destul
  7. Din cele 6 Kg de rosii am obtinut 700 gr bulion gustos si bun de poti sa-l pui pe pâine

Leave a comment