Ciorba de cartofi cu afumatura si zeama de varza la slow cooker

Slow cooker LIDL model vechi 200W, CP 3,5L durata 4 ore

Se poate face bineânteles si la aragaz ca AICI doar ca iese mult mai gustoasa si mai este un ajantaj, pui in oala toate ingredientele si-ti vezi de treaba linistita daca ai o priza programabila sau pui un ceas sa sune 

Ingrediente

  • afumatura( costita, cârnati )
  • ceapa
  • ardei gras
  • morcov
  • telina
  • albitura
  • cartofi
  • bulion
  • zeama de varza
  • leustean verde
  1. Pregatim ingredientele, zarzavaturile au fost la congelator, le-am lasat sa se dezghete
  2. Punem totul in vasul aparatului mai putin zeama de varza si nu folosim sare
  3. Setam HIGH si ne vedem de treaba
  4. Dupa 3 ore jumatate am dat zeama de varza în fiert, am încercat legumele, erau fierte si am scos o parte din cartofi, i-am zdrobit apoi i-am pus înapoi si cu zeama de varza ( dupa gust ), am mai lasat jumatate de ora si am oprit
  5. La sfarsit se presara leustean verde din abundenta si o servim cu placere o ceapa de apa merge de minune !

Sarbatori Fericite

Leave a comment