Tocnita de cartofi cu porc la slow cooker

Slow cooker LIDL model vechi 200W, CP 3,5L durata 4 ore la HIGH

Slow cooker-ul sau aragazul lent face mancarea încet ca pe vremea bunicii, trebuie doar sa o pregatesti maxim o jumatate de ora-ti ia, pui capacul si 4 ore oala fierbe, nu trebuie sa amesteci, pleci la film sau te ocupi de altceva fara teama ca s-ar prinde sau afuma

Ingrediente

  • carne de porc
  • 2 cepe
  • ardei gras
  • morcov
  • radacina de telina
  • cartofi
  • 2-3 catei de usturoi
  • bulion
  • boia afumata
  • 2 linguri zarzavat cu sare
  • oregano, cimbru, o punem
  • piper boabe, foi de dafin
  • patrunjel, marar verde
  1. Într-o cratita rumenim în putin ulei carnea, n mult cât sa-si schimbe culoarea, se se sigileze cum spun bucatarii, o scoatem în vasul aparatului, punem capacul sa stea la cald
  2. În acelasi ulei punem ceapa taiata pestisori, presaram putina sare sa se înmoaie, adaugam morcovii taiati rondele, ardeiul gras si telina
  3. Dupa ce s-au înmuiat adugam bulionul, oregano, cimbru, zarzavatul cu sare ( daca nu aveti potriviti de sare) si usturoiul feliat subtire
  4. Rasturnam peste carnea din vas, am pus piperul si foile de dafin într-un infuzor folosit exclusiv la mancare pentru ca nu-mi place sa pescuiesc boabele de piper si frunza de dafin din mancare
  5. Punem cartofii taiati si apa cât sa acopere dar sa ramana 3 cm pâna la marginea de sus
  6. Am programat priza pentru 4 ore si am m rasucit butonul HIGH 
  7. Dupa 4 ore am ridicat capacul, am încercat, carnea se „ taie ” cu furculita, cartoful perfect facut
  8. Presaram verdeata si ne putem aseza la masa !

Sarbatori Fericite

Leave a comment