Cotlet la abur

7 cotlet

Dupa reteta data de Daniela   carea-i multumesc , a fost foarte apreciat la fel ca si   Pieptul de porc la abur

Ingrediente:

  • 8 cotletcotlet de porc
  • sare, piper boabe, foi de dafin
  • boia afumata, oregano, piper cayenne
  • ierburi de provence
  • mujdei mai gros de usturoi
  1. Cotletul se pune pentru 48 de ore cu apa cat sa-l acopere, 1 lingura de sare, piper boabe si foi de dafin
  2. Am pus intr-o casoleta cu capac depozitata la rece si am intors cotletul când mi-am adus aminte de câteva ori
  3. Dupa 48 ore am scos cotletul din baitz si l-am pus la steamer pentru 40 min ( puteam sa-l pun si la oala sub presiune pentru un timp mai scurt dar fiind in prag de Revelion toate ochiurile aragazului erau ocupate…)9 cotlet
  4. Intre timp am pregatit o oala in care sa incapa un gratar si mixul de condimente
  5. Când cotletul a fost gata, asa fierbinte l-am frecat bine pe toate partile cu mixul de condimente, l-am asezat pe gratarul din oala, i-am pus capac si l-am lasat pâna s-a racit, aromele s-au combinat si i-au dat gust bun cotletului
  6. Cu legume sau simplu cu mustar este o nebunie !

Sa aveti pofta buna si…

spor la treaba

 

2 thoughts on “Cotlet la abur

  1. Buna! As vrea sa te rog sa imi spui daca la abur trebuie sa pun cotletul in lichid sau sa caut sa il pun pe un gratar sa stea desupra lichidului din oala sub presiune. Stiu ca sunt oale sub presiune care au un fel de sita in care se pun legumele si cu ajutorul aburului la presiune se gatesc.
    Pe de alta parte, cate minute trebuie sa il tin la oala sub presiune?
    Multumiri nemasurate pt impartasirea retetei! pe genul asta de cotlet platesc minim 35 lei/kg. ca sa nu mai vorbim ca stim exact cum e preparat.
    Numai bine!

    Like

    • Scuze ca nu am vazut intrebarea mai demult !
      In oala sub presiune doar in cea prevazuta cu o sita,nu in cea obisnuita , nu am incercat dar cred ca 25-30 min sant deajuns !

      Like

Leave a comment